Kako osmisliti efikasnu marketing strategiju i pretočiti je u konkretne i merljive aktivnosti?
Odgovore na ova pitanja dobile su kompanije članice Konfindustrije Srbija tokom trećeg modula edukacije iz oblasti marketinga koji je održan u petak 6. juna u trening centru Unicredit banke, u saradnji sa Puzzle Consulting i uz podršku Unicredit banke Srbija.
Manuela Stamatović, naš vodič kroz marketing svet, kroz svoj već prepoznatljiv interaktivan pristup podelila je sa nama konkretna znanja i alate koje naše članice mogu odmah primeniti u svom poslovanju.
Fokus radionice bio je na sveobuhvatnom razumevanju marketinškog procesa – od razlike između dijagnoze, strategije i taktike, preko pozicioniranja brenda do upravljanja touchpoint-ovima, i primene omnichannel komunikacije.
Tokom rada u manjim grupama kroz praktične vežbe – učesnici su imali priliku da kroz primere realnih izazovima sa kojima se suočavaju, razmene iskustva i zajedno pronađu rešenja.
Zahvaljujemo se svim učesnicima, Manueli na stručnom vođenju, kao i našim partnerima iz UniCredit Banke na podršci.
U narednom modulu koji je zakazan za septembar, bavićemo se digitalnim marketingom.
Prijavite se putem LINK-a
Pridružite nam se!
