
Naše članice su u petak 9.maja imale priliku da nastave usavršavanje kroz 2.modul četvorodelne obuke, posvećen elementima marketing strategije, u organizaciji Puzzle Consulting i uz podršku UniCredit Banke.
Pod stručnim vođstvom Manuele Stamatović, učesnici su radili na segmentaciji, targetiranju i – ono što je izazvalo najviše pažnje – profilisanju idealnog kupca. Kroz praktične primere upoznali smo majstora Mileta koji prati stručne online portale i youtube tutorijale, ceni tačnost isporuke, voli kad dobije popust, prepoznaje odnos cena-kvalitet proizvoda i rado se vraća tom proizvodu ako je ispunio njegova očekivanja. Pored Mileta, pojavili su se i drugi zanimljivi profili – Sara, Lav i Tea – iako je Mile ubedljivo poneo titulu “kupca dana”.
Zaključak modula bio je jasan: uspešna marketing strategija ne zavisi samo od proizvoda, već je ključno razumeti ko je naš kupac, šta ga pokreće i gde ga možemo naći.
Zahvaljujemo se našim članicama: Top Deisa, Mapei, La Linea Verde, APG Balkan, Fabrika Events, Istrabenz Plini, Systema Group, V.O. Aromatiques na aktivnom učešću, kao i partnerima Puzzle Consulting i UniCredit Bank Srbija na odličnoj saradnji i podršci.
Ako želite da saznate ko je “Mile” u vašem biznisu, pridružite nam se na trećem modulu Marketing obuke, 6.juna!
Prijave su moguće putem sledećeg LINK-a








