Podrška aktivnostima
- Pomoć članovima u pregovorima u odnosima sa srpskim institucijama i organima: pomoć u rešavanju poreskih pitanja, pojašnjenje carinskih postupaka i procedura, konkurisanje za podsticaje
- Podrška u organizaciji događaja sa ciljem promovisanja proizvoda i usluga članova; pomoć u pripremi starategije
promocije i marketing plana, targetiranje kanala prodaje/ulazak u trgovinske lance - Ugovorene olakšice u korist članova (nabavka dobara i usluga po povlašćenoj ceni za članove): električna energija, karata, usluge prevođenja, osiguranje, regrutovanje kadrova, iznajmljivanje automobila, hoteli
- Pristup uslugama po povlašćenoj ceni za članove koje nudi uslužno preduzeće Confindustria Srbija, ConfSrb Servizi doo: pronalaženje partnera, istraživanje tržišta,organizacija poslovnih misija, pronalaženje lokacija i hala za pokretanje proizvodnje, pomoć prilikom učešća na tenderima.
Informisanje i komunikacija
- Dva puta nedeljno: slanje dvojezičnog biltena koji sadrži najznačajnije privredne vesti iz Srbije i okruženja sa fokusom na nove poslovne mogućnosti, kao i informacije o poslovnim aktivnostima i uspesima članova
- Blagovremeno slanje svih informacija pravnog, poreskog i zakonodavnog karaktera neophodne za detaljnije poznavanje privredne i industrije realnosti
- Ad hoc, putem kanala komunikacije Udruženja (sajt, društvene mreže, bilten):promocija proizvoda,usluga kao i poslovnih uspeha članova
Networking
- Povezivanje članova, organizovanje događaja, susreta i sastanaka koji omogućavaju međusobno upoznavanje, jedan je od glavnih ciljeva udruženja
- Od velikih konferencija na kojima obrađujemo teme od interesa za međunarodnu poslovnu zajednicu do susreta dobrodošlice novim članovima;
- Od sektorskih seminara informativnih i edukativnih) preko radnih grupa Udruženja (HR forum, grupa za marketing i komunikacije) do online b2b sastanaka